| Apie | Žurnalas | Archyvas | Mokslo įdomybės | Paieška |

2000 m. ŽIEMA
turinys

Lietuvos telekomo metai
· Komutavimo ir perdavimo tinklo bei šiais tinklais teikiamų paslaugų plėtrai
· Informacijos ir paslaugų centras
· Duomenų perdavimo tinklo ir šiuo tinklu teikiamų paslaugų plėtra
· Atsisveikinimas su KVARCU
· Klientų aptarnavimo ir atsiskaitymo pagal sąskaitas projektas

Telekomų veikla
· Kas dabar įvyks?
· Tyli bevielė revoliucija
· Galvosūkiai dėl tendencijų
· Pirmosios VoIP mikroschemos kabelinei televizijai
· Pakeiskime kabelius DECT
· Patogus tinklų analizatorius
· Žinutės

3G
· Trečiosios kartos problema
· Žinutės
· Trečiosios kartos mobiliųjų ryšių radijo prieigos
· Mobiliųjų tinklų bumo dienos
· WAP: pažadai ir pavojai
· 3G telpa viename luste

Mobilusis ryšys
· Kosminiai gelbėtojai
· Žinutės
· Rūpesčiai dėl mobiliųjų telefonų

Fima
· „Mirra series 2“ šiuolaikinis garso įrašymo įrenginys

Internetas
· „Informėdžiai“ traukia medžioti
· Žinutės
· Didmeniniai skaičiavimai

Optinis ryšys
· Optinė revoliucija
· Žinutės
· Optiniams tinklams reikia optinių komutatorių
· Paskutinės mylios skaidulinės optikos paslaptis yra paprastumas

Elektronika
· Paprasti plačiajuostės sąsajos blokai
· Dangoraižiai iš silicio
· Fizikai, pakeitę pasaulį
· Audžiamos naujos šynos
· Valstybės remiamas nepriklausomas verslas
· Žinutės
· Inžinierių trūkumas
· Didelių elektrinių saulėlydis
· Anglies fulerenai ir nanovamzdeliai

Klientų aptarnavimo ir atsiskaitymo pagal sąskaitas projektas

   Įgyvendinti „Klientų aptarnavimo ir atsiskaitymo pagal sąskaitas“ (KAAS) projektą buvo pradėta 1999 metų lapkritį, o 2000 m. rugpjūtį pirmiesiems 40 Lietuvos telekomo „verslo sprendimų“ klientų jau buvo atspausdintos sąskaitos nauja sistema. Vėliau kas mėnesį klientų grupės buvo perkeliamos iš senosios apskaitos sistemos į naująją KAAS sistemą, ir 2000 metų lapkritį jau buvo perkelta dauguma Lietuvos telekomo „verslo sprendimų“ klientų, taip pat visi AB Lietuvos telekomas vidutinio ir smulkaus verslo bei privatūs abonentai trijuose Klaipėdos regiono rajonuose. Užbaigti visų klientų perkėlimą iš senosios apskaitos sistemos į KAAS numatoma 2001 metais.

   Klientų aptarnavimo ir atsiskaitymo pagal sąskaitas projektas yra vienas didžiausių bendrovės įgyvendinamų projektų. Klientų aptarnavimo ir atsiskaitymo pagal sąskaitas sistema AB Lietuvos telekomas darbuotojams leidžia geriau aptarnauti klientus, sukurti daugiau įvairiai pritaikomų sprendimų, labiau priartėti prie jų poreikių. Naudodamasi šia sistema, AB Lietuvos telekomas turi galimybę palaikyti ilgalaikius ir pelningus ryšius su klientais, tobulindama kainų planus ir teikdama specialius pasiūlymus. Yra galimybė klientams pateikti aiškias, detalias ir patraukliau atrodančias sąskaitas, taip pat ir papildomą informaciją.

   KAAS projektui įgyvendinti AB Lietuvos telekomas buvo įdiegtos modernios informacinių technologijų sistemos. Kadangi mūsų klientai (taip pat ir AB Lietuvos telekomo Klientų aptarnavimo centrai) išsibarstę po visą Lietuvą, įdiegtas spartus vidinis bendrovės kompiuterinis tinklas. Klientų aptarnavimo centrų darbuotojai naudojasi duomenų bazėmis ir taikomosiomis programomis, kurios veikia tarnybinėse stotyse, esančiose pagrindiniame duomenų centre Vilniuje. Duomenų centre įdiegtos tarnybinės stotys yra ypač galingos ir patikimos, naudojama šiuolaikinė duomenų apsauga, susidedanti iš tarnybinių stočių dubliavimo ir duomenų rezervavimo sistemų.

   KAAS sistema – tai integruota programinės įrangos sistema, kurią sudaro kelios pagrindinės dalys: vartotojų aptarnavimo sistemos, sąskaitų sudarymo sistemos ir duomenų apie pokalbius surinkimo iš telefono stočių sistemos. Šias sistemas pagamino skirtingi programinės įrangos gamintojai, dirbantys skirtingose platformose (NT/Unix). Sistemų integravimas ir pritaikymas AB Lietuvos telekomas reikmėms ir esamai situacijai ir yra pagrindinis uždavinys KAAS projektui. Nė kiek ne mažesnis uždavinys – tai darbuotojų apmokymas. Naujojoje KAAS sistemoje reikalingos ne tik kompiuterinės žinios, bet ir naujas požiūris į darbą, nes sistemos pagrindas – tai programinė įranga, kuri yra sukurta ir naudojama išsivysčiusios rinkos ekonomikos šalyse, kur gero klientų aptarnavimo tradicija yra žymiai senesnė nei Lietuvoje.


El. p.: info@elektronika.lt