Įgyvendinti Klientų aptarnavimo ir atsiskaitymo pagal sąskaitas (KAAS) projektą buvo pradėta 1999 metų lapkritį, o 2000 m. rugpjūtį pirmiesiems 40 Lietuvos telekomo verslo sprendimų klientų jau buvo atspausdintos sąskaitos nauja sistema. Vėliau kas mėnesį klientų grupės buvo perkeliamos iš senosios apskaitos sistemos į naująją KAAS sistemą, ir 2000 metų lapkritį jau buvo perkelta dauguma Lietuvos telekomo verslo sprendimų klientų, taip pat visi AB Lietuvos telekomas vidutinio ir smulkaus verslo bei privatūs abonentai trijuose Klaipėdos regiono rajonuose. Užbaigti visų klientų perkėlimą iš senosios apskaitos sistemos į KAAS numatoma 2001 metais.
Klientų aptarnavimo ir atsiskaitymo pagal sąskaitas projektas yra vienas didžiausių bendrovės įgyvendinamų projektų. Klientų aptarnavimo ir atsiskaitymo pagal sąskaitas sistema AB Lietuvos telekomas darbuotojams leidžia geriau aptarnauti klientus, sukurti daugiau įvairiai pritaikomų sprendimų, labiau priartėti prie jų poreikių. Naudodamasi šia sistema, AB Lietuvos telekomas turi galimybę palaikyti ilgalaikius ir pelningus ryšius su klientais, tobulindama kainų planus ir teikdama specialius pasiūlymus. Yra galimybė klientams pateikti aiškias, detalias ir patraukliau atrodančias sąskaitas, taip pat ir papildomą informaciją.
KAAS projektui įgyvendinti AB Lietuvos telekomas buvo įdiegtos modernios informacinių technologijų sistemos. Kadangi mūsų klientai (taip pat ir AB Lietuvos telekomo Klientų aptarnavimo centrai) išsibarstę po visą Lietuvą, įdiegtas spartus vidinis bendrovės kompiuterinis tinklas. Klientų aptarnavimo centrų darbuotojai naudojasi duomenų bazėmis ir taikomosiomis programomis, kurios veikia tarnybinėse stotyse, esančiose pagrindiniame duomenų centre Vilniuje. Duomenų centre įdiegtos tarnybinės stotys yra ypač galingos ir patikimos, naudojama šiuolaikinė duomenų apsauga, susidedanti iš tarnybinių stočių dubliavimo ir duomenų rezervavimo sistemų.
KAAS sistema tai integruota programinės įrangos sistema, kurią sudaro kelios pagrindinės dalys: vartotojų aptarnavimo sistemos, sąskaitų sudarymo sistemos ir duomenų apie pokalbius surinkimo iš telefono stočių sistemos. Šias sistemas pagamino skirtingi programinės įrangos gamintojai, dirbantys skirtingose platformose (NT/Unix). Sistemų integravimas ir pritaikymas AB Lietuvos telekomas reikmėms ir esamai situacijai ir yra pagrindinis uždavinys KAAS projektui. Nė kiek ne mažesnis uždavinys tai darbuotojų apmokymas. Naujojoje KAAS sistemoje reikalingos ne tik kompiuterinės žinios, bet ir naujas požiūris į darbą, nes sistemos pagrindas tai programinė įranga, kuri yra sukurta ir naudojama išsivysčiusios rinkos ekonomikos šalyse, kur gero klientų aptarnavimo tradicija yra žymiai senesnė nei Lietuvoje.